سامانه نیازمندی های اطراف
0

تغییر شرایط ثبت نام کارکنان پیمانکار نفت در سامانه جذب فاقل التحصیلان دانشگاه ها

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت از موافقت وزیر نفت با درخواست کارکنان پیمانکاری مبنی بر تسهیل شرایط ثبت‌نام در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی خبر داد.
به گزارش نفت آنلاین به نقل از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، به دنبال درخواست تعداد کثیری از کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیرپروژه‌ای درباره بهره‌مندی از شرایطی مشابه کارکنان قراردادی مدت‌موقت جهت ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان، بیژن زنگنه، وزیر نفت با این درخواست موافقت کرده است.

فرزین مینو در این باره گفت: تسهیلات جدید در زمینه «شرایط سنی» و «معدل» کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیرپروژه‌ای به‌گونه‌ای در نظر گرفته شده است که تعداد بیشتری از همکاران، امکان ثبت‌نام در این سامانه را داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس، حداکثر سن برای این همکاران، در مقطع کارشناسی ۴۰ سال و برای مقطع کارشناسی ارشد ۴۳ سال در نظر گرفته شده است، همچنین کارکنان پیمانکاری شاغل در فعالیت‌های مستمر و غیر پروژه‌ای، فارغ از نوع دانشگاه و با لحاظ شرط حداقل معدل به ترتیب ۱۴ و ۱۵ برای مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد و دارا بودن حداقل پنج سال سابقه کار، امکان ثبت‌نام در سامانه جذب را دارند.

براساس این گزارش، پیش از این و با موافقت وزیر نفت، تسهیلات یادشده برای کارکنان قراردادی مدت موقت نیز در نظر گرفته شده بود.

تسهیل شرایط ثبت‌نام در سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، به‌منظور اجرای پروژه «ساماندهی وضع به‌کارگیری کارکنان شاغل در وزارت نفت از طریق الگوی نوین جذب نیروی انسانی» در دستور کار قرار دارد.

منبع: پایگاه خبری نفت و انرژی

نظرات

  • هنوز نظری ندارید
  • نظر بدهید